city life;)

sådär ja, nu tog det ytterligare några dagar innan jag slängde upp ett nytt inlägg. My bad igen!
Men iallafall, igår var jag i stan med Jill, Sassa, Chrolle, Mazze, Fidde och Jens. Det var väl skoj. Kvällen slutade med att det bara var jag och Sassa på Crome och dansa som fan, Chrolle och Fidde var i Danmark och Mazze och Jens visste nog ingen var dom var på hela kvällen nästan, och rätt vad det var kom Mazze och Jens till Crome, sen var Jens någonstans och Mazze var på båten på¨väg till danmark! Mjo, blir man förvirrad av dessa killarna? Jao! ;) haha!
Men kvällen var kul. Idag ångrar man väl lite av det man gjorde, men gjort är gjort och gjort på fyllan haha!

idag vaknade jag väl runt 12 tiden, sedan åkte jag upp till hästen, då red jag och Jonna ner till ridhuset. Det gick bra där nere jao!

Just nu ligger jag bara i sängen och kollar på trolltider och myser, lär väl somna ganska snart idag känns det som, är helt slut i rutan. Men jag slänger säkert in ett nytt inlägg innan jag går och lägger mig! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0