Det här med att komma igång va!

Just nu har jag sån sjuk ångest för att jag inte kommer från sängen. Har iallafall suttit och hållt på med körkortsteorin x antal timmar nu. Så har fått gjort ett delprov. Kugga först, så då gjorde jag det igen. Då klarade jag det. Sen påbörjade jag ett nytt. Gjorde alla 70 frågor, vilket tar ca trekvart för mig. KUGGA! så ja, jag vet faktiskt inte hur länge jag suttit här. Har funderat ett bra tag på att dra ner och sola. Men känner att jag blir bara tröttare då. Kanske en liten powerwalk skulle suttit fint? men är ju så himla tråkigt att gå själv. Det märks stort att Josse inte bor i Åstorp mer. Och att Sassa inte är hemma, då pratar man knappt med Chrolle och Mazzzeé jobbar! Jill skulle hjälpa sin pappa med nya toamöbler till hennes toalett. Hade kunnat höra med Maria om hon vill gå en runda. Men hon bor så långt ifrån. JAG vill träna! haha! Och ska jag gå själv vill man ju lyssna på musik. Nej jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu haha! tänk om jag bara hade haft mitt körkort. Då hade man iallafall kunnat åka och hälsa på någon och typ köra en runda. Varför är allt mycket lättare om man skulle haft körkort!? Men sedan när man väl får körkort får man mer ekonomiska problem, då man hela tiden kör upp alla pengar man äger. Eller tänk om jag faktiskt skulle ha jobbat ikväll? det hade varit fetenajs, Då hade jag baskemig gjort något nytta! Nej, om jag ska ner till mamma och pappa ett tag, eller kanske poppa en påse popcorn och sen slänga sig i sängen igen. Men först väntar en härlig dusch.

Brukar ni också ha sådan ångest som jag har idag. Ni vill göra en massa, men hittar bara massa ursäkter till att inte göra det? Tyvärr har jag det alldeles för ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0