filosoferar, och spratt i benen! :D,

Helt ärligt så tror jag att jag sätter mig med datan i knäet igen och gör lite mer körkortsteori. Jag kan absolut inte sova nu. Har inte nerver i kroppen för att bara kolla film, och vill ha något gjort idag! Så... Idag blir det körkortsteori,
Imorgon blir det skola och sen hälsa på på öppet hus på min gamla skola, efter det ska jag vara barnvakt mellan 18.30-20.30... Efter det ska jag nog ta en powerwalk och rensa alla mina tankar och komma på vad fan jag vill här i livet! Idag har jag en riktig tänkar dag känns det som. Vilket jag haft ett bra tag nu. Stänger helst in mig på mitt rum och gör så lite som möjligt och bara funderar och funderar på allt här i livet! Ganska skönt ibland, låter som riktig nörd när jag säger det. Men jag börjar ändå se mer klart på vissa saker och ting, T.ex att jag ska lägga ner vissa saker innan det går alldeles för långt. Att jag ska försöka börja festa mindre och umgås med vänner på ett bättre sätt. Det är ju skitmysigt och kul att bara sitta hemma och dela en flaska vin eller två.. eller tre.. osv! haha nej, men ni förstår min poäng va? Sen spara de där riktiga utekvällarna tills man verkligen har saknat det. Då blir det ju mycket roligare. Man behöver inte festa varje helg för att man ska ha kul! Verkligen inte. Nu ska bara jag lära mig detta bättre. Denna helgen blir iallafall en myshelg. Och på lördag när antingen alla mina vänner pluttesnuttegullar med sina pojkvänner eller är desperata ute på stan för att hitta ett hångel, så ska jag sitta hemma i Josses och Rockys soffa och bara mysa med Poison. Och det ska bli huuur mysigt som helst! Och faktiskt för att informera er, så borde jag deppa ihop för alla hjärtans dag, men det gör jag inte trots att det är min första alla hjärtans dag på fyra år som jag får fira den ensam! Eller ensam, detta året är jag med Poison! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0