HAPPY VALENTINE;)

hejhejhej! haha, här sitter jag nu i josses lägenhet med en hund som beter sig som en att. Hon slår mig så med tassarna så som en katt bruar göra hahaha! så sitter hon här och gnäller den bittan!

Igår var emma och sara här, lite senare kom emily. Det var sjukt mysigt om måste definitivt göras om! :D,

Idag vakna jag runt halv elva, så käka jag frukost och tog ut poison på en kisserunda, efter det började jag städa i heela lägenheten, STOLT!

nu ska jag snart hem om för att rida hästen, sen tillbaka hit här för Emily kommer hit ikväll och firar alla hjärtans dag med mig! :D,

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PEEPS! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

det måste lätt göras om <3

2009-02-19 @ 15:10:38
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0