know me! ;)

Fem frågor om förhållanden
är du singel? - Yes, sen 9 månader tillbaka!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Vet faktiskt inte, jag tror nog att jag tror det! haha!
kärlek eller sex? - får nog säga kärlek!
har du varit kär i någon? - Yes, hade pojkvän i 2 år och 7 månader förut så.
finns det någon för dig just nu? - nej, det finns det inte!

nio frågor om dig själv

vad har du på dig just nu? - trosor, bh, billabong schorts och svenska partylandslaget tröja!
vilken årstid är bäst? - Måste säga sommar, trots att jag fyller år på hösten!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En perfekt morgon är när man inte vaknar av att mobilen ringer eller något alarm. Frukosten är serverad, och du är inte bakis, men har haft en kanonkväll dagen innan!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag har lätt för att skratta och svårt för att vara arg. Tar det mesta här i livet med en nypa salt!
vad är du bra på? - Jag är bra på att ofta få som jag vill, och bra på att skratta och att aningen göra bort mig lite smått ibland!
vem älskar du mest på denna jorden? - Framförallt min familj, sen mina vänner och djur osv. Sedan finns där ju Josse som är som en i min familj! ;p.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - klart det är mysigt att sova tillsammans med någon, men ibland är det sjukt skönt att sova ensam!

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Josse är min allra bästa vän, då hon varit det i över 10 eller 11 år!
vem vet allt om dig? - Josse!
vem är den roligaste av dina vänner? - de är roligast på olika sätt allihopa! haha!
vem är snyggast av dina vänner? - Allihopa! :d,
vem är mest partyprisse? - Ehm, sassa!
vem är den du helst har filmkväll med? - Det kvittar!
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Josse;), men på ett kul och bra sätt!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - ingen ofc.

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast?  - min bror Jonathan
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yes, finns ingen anledning här inte att inte ha det!
vem är farligast i din familj?  - ehm, ehm, ehm, svår fråga!
vem ser roligast ut i din familj? - Molle, vår hund!
vem är coolast? - Puss, vår andra hund haha!
har ni något husdjur? - japp tre hundar, Molle, Puss och en som också heter Tintin.
vem har du mest gemensamt med? - Jonteplonte, bror.
vem står för underhållningen? - jag och jonte och lilleman!
vem sover du oftast med? - ingen från familjen!?
roligaste kvällen med familjemedlem? - jag och Jonte brukar ha ganska kul på fester och sånt..

10 frågor om idag
vad har du gjort? - ehm, sovit, vaknat, stallet, sängen! :d,
har du varit glad idag? - japp, men är trött också så!
har du varit ledsen idag? - Nixen!
har du gjort något bra idag? - skrattat bort att mina ridbyxor sprack! :s haha! eller jag vet inte!
vad ska du göra nu? - Ingen aning, funderar på att gå ner och hälsa på Elin på Video Kalle!
har du gjort något dåligt idag? - japp, tillbringat för mycket tid i sängen!
vad har du ätit idag? - ett ägg, en macke och flygande jakob!
har du duschat idag? - Nej, jag funderar på att göra det med!
är du trött nu? - Yesbox, inget ovanligt kan jag lova!
vad händer imorgon? - skola och kanske sola och maybe jobba! ska nog sätta mig tillgänglig iaf!


SKOLAN
Går du i skolan? - jepp
Har du varit i skolan idag? - Nej det är ju söndag!
-

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - jaopp, det gör jag!
I så fall, vilken låt för tillfället? - ehm, Britney Spears- Break the ice!
Vad gillar du för musik? - i stort sätt allt möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0