sexparty m.m!

Lite läsare har trots allt kvar, trots att jag är världens sämsta. Det hade varit tiotusen gånger roligare att blogga om jag hade haft en jäkla kamera, men nu har jag inte det, och jag tar aldrig mig i kragen till att köpa det heller. Finns ju alltid mycket roligare saker att lägga pengarna på. Plus att alla andra har ju kamera, haha! nej jag lovar. jag ska iallfall ha köpt en till innan jag åker till Costa Brava.

Menmen, kan berätta lite kort och gott. I fredags hade jag sexparty här hemma, blev sjukt lyckat faktiskt.
Vi drack och hade riktigt skoj, och hon som visar upp alla saker Marie, var grymt bra alltså! Så himla rolig! Men eftersom jag och Sassa var värdinnor fick vi dela på 300:- så vi tog tre kukringar var! hm, kunde kanske valt annat, men man slapp räkna och dona om vi bara tog tre sådana!
Efter det kom lite mer folk, de sista stack väl runt 4-5 tiden, tror jag. Slutade med att jag och Jonte (min bror) hade dippkrig. Alltid ska det väl vara något!
Sen sov Mimmi hos mig hela helgen. Hade en riktigt rolig helg, söndag´-måndag sov även elin här, så köpte vi hem lite gotte och kolla film alla tre. Måndag-tisdag sov Mimmi, Elin och Sassa hos mig, jag och Mimmi var vakna hela natten ända fram till Mazze kom och hämtade oss 6.20 på morgonen! haha! en sjukt rolig natt iaf! På tisdagen åkte vi skidor. Men då var jag och Mimmi så sledna så vi lämnade in skidorna först av alla och satte oss i bussen och sov! Och jo förresten, på vägen till skidåkningen skällde jag i sömne på min lärare! (oops)

Annars har väl vekcan flytit på som vanligt. Har inte hänt så mycket. Stannade hemma från skolan igår och fick dra hem därifrån efter en lektion idag. Har en hemsk hosta och näsan bara rinner.
wellwell, finns inte så mycket mer att säga! :) här kommer lite bilder sen sexpartyt! ;)

Klicka på de för att se dom större! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0