år 2009 är redan det bästa!!

Jag erkänner att jag är sämst på att uppdatera om dagarna, men helt ärligt så orkar jag inte det när jag sitter i skolan. Jag behöver vara hemma i lugn och ro. Och om jag skulle blogga på morgnarna haha! you wish! jag sover hellre så länge det bara går på morgonen, och stressar iväg! haha! men men skolan har väl flytit (flutit?, vad heter det?) på som vanligt. Har inte hänt något speciellt där inte tror jag.. som vanligt.
Fick jobb på Vidåsen idag iallafall, ska bli skönt att börja jobba hemma i Åstorp igen! :) 
Efter skolan åkte jag till stallet och red. Min häst är ju inte lite pigg! haaarrreee!! går knappt att rida honom, man måste hålla hårt i tyglaarna annars spriiiinger han iväg! Och om ca en eller två timmar kommer Jill, så ska vi baske mig boka en resa till Costa Brava. Det är studentresa, så det kommer vara fett med folk där!! SJUUUKT KUL!!! älskar redan år 09. Har massa roliga saker planerade!

Uppdaterar efter jag träffat Jill, ska hoppa in i duschen nu och käka och sånt! :)., Kommer vara hyyyyperglad efter jag vatt med Jill!! är redan hyper men skit i det!!
JAG SKA TILL COSTA FUCKING BRAAAVAAA!!!!

btw. en extremt grymt bra låt med Taio Cruz- I´ll never love again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0