Back on track!

Hej igen, nu jag ska försöka komma lite back on track här igen med bloggandet!
Jag var ju hos Jill innan, så kollade vi på handbollen. Jag skrev fel innan, det var Sverige-Spanien.
Sverige-Kuwait var på onsdag! wrong wrong, efter det var det time to pay costa fucking brava! :D,
Så sjukt nice alltså, jag kan knappt fatta att jag verkligen ska dit! gaah, längtar så jag nästan kan dö! :D,

Menmen, idag har jag inte gjort så mycket annat vettigt. Jag var i skolan med kvart över nio och 12, sen slutade jag, skönt skönt. När jag kom hem åt jag mat och sen kollade jag lite smått på Harry Potter och däcka i soffan mellan 14-18! helt slut i rutan! Imorgon blir det skola mellan 8.15-15.30. Efter det ska jag till stallet och träna hästen ett tag och sen plugga lite körkortsteori och Etik. I etiken ska vi skriva ett arbete om Organtransplantation och hur vi ställer oss till det osv. Kan kanske vara lite intressant. 

Nej nu ska jag nog lägga mig och sova. Kanske kollar TV ett litet tag, men jag pallar verkligen inte att jag ska vara så seg som jag var imorse, då jag fundera skarpt på att sjukanmäla mig. Iofs så sov jag sjukt dåligt inatt. menmen, nej, ni får sova så gott så hörs vi imorgon! GODNATT!


Costa Brava Here we comes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0