COLDPLAY 22/8

Det blev faktiskt ingen powernap, och inte att gå en runda heller! Jill kom hit, men oftast kan vi komma på någon bra ursäkt till att inte gå. Min ursäkt var att jag faktiskt sov när Jill kom hit och jag tyckte hon såg trött ut, så jag sa "vi skiter i att gå va?" så kom hennes ursäkt "Ja, alltså fatta sjukt halt det är ute"! så där enkelt var det att slippa röra på fläsket haha! Nej men allvar, jag måste verkligen sätta igång att träna, vill ha en riktigt snygg kropp till sommaren, då det ska hända hur mycket som helst. Jag, Moa och Frida har fixat Coldplay biljetter nu, så jag ska till Stockholm för första gången i mitt liv den 22 augusti! ska bli hur jävla kul som helst! så nu är det bara till att öva in alla Coldplay´s låtar så man kan dom utantill tills dess!

Iallafall, jag och Jill satt och snacka framtiden. Känner mig allt mer och mer vuxen varje gång efter att man pratat med henne haha! nej men hon är så bra på sin sak såhär liksom! Hon ska plugga vidare nu till hösten, hon har bra betyg och är bara jätte duktig och självmotiverad (heter det så?). Men iallafall, jag vill också plugga vidare. Men till vad liksom? nu känns det bara för sent för att höja sina betyg. Idag känns det liksom som om att man inte kan plugga vidare om man inte har typ alla Mvg eller iallafall VG! jag får en panikkänsla inför framtiden och vill bara stanna tiden, plugga ikapp allt jag missat, och sen starta tiden igen.. Sen å andra sidan så vill jag inte veta hur min framtid ska bli, utan att man tar varje dag som den kommer. Ser vad den har att bjuda på! :) .

nej nog om det. Nu ska jag hoppa in i duschen, raka mina ben osv. Sen ska jag nog poppa en påse popcorn, och dricka isvatten, och kolla tv! en mysig torsdagskväll!! Laddar upp inför helgen, ska dock inte festa men, ja. haha! ska ju ändå vara pigg! nu ska jag sluta trada! Hörs sen kanske! :)



Kommentarer
Postat av: Jill

Vilka komplimanger du ger mig i ditt inlägg :) blir nästan lite tårögd!! Kom ihåg nu, säg till om du vill ha hjälp, jag hjälper dig så gärna!!

2009-01-09 @ 13:50:57
URL: http://jiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0