dålig bloggdag.

Detta har varit sämsta bloggdagen. Jag har verkligen inte gjort ett piss. Vaknade först av alarmet i morse, men hade massa huvudvärk och sovit dåligt hela natten, skulle egentligen på match med tjejerna, men det kunde jag inte med tanke på huvudvärken. Men tjejerna vann fick jag höra, gott gott!

Snacka med mamma innan idag också om hästen, jag ska antagligen sätta igång och träna honom igen för personlig tränare! Ska faktiskt bli jättekul att sätta igång på riktigt med det igen!

wellwell, men som sagt inget kul har hänt idag, så vet verkligen inte vad jag ska skriva om.. Men jag och Jill ska iallafall boka costa resan antagligen denna veckan, kommer bli niiiiiice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0