en väldans bra dag!

Idag har jag ju varit i skolan. Gick väl bra idag I guess. Är så otroligt trött, men känner att jag måste kämpa som bara den så man får något jobb med lite status i senare i livet. Man vill ju inte vara undersköterska hela livet, nej minsann! Efter skolan åt jag lite snabbt, sen kom mamma så drog vi upp till stallet. Så red jag Jeltsin ca. 40 min, han har blivit lite svårare att rida efter hans vila, haha! antagligen för han är pigg.. men han är också så himla mycket stelare att få att gå på tygeln. Wellwell, direkt när jag kom från stallet så gick jag en rask runda med hunden. Så idag har jag minsann varit duktig. Nu hade jag tänkt sätta mig ett tag med körkortsteori så man kommer ikapp med det. Senare ska jag kanske träffa Stoffe för en liten pratstund, träffar inte honom så ofta mer:( .. Stoffe är mitt X kusin!




Men förresten ska tipsa om en låt. Är det någon musik jag gillar så är det baskemej AKON, jag har inte den blekaste aning om varför, men vilken låt han än gör så blir den alltid lika bra, eller ja, mer eller mindre. Men det är liksom aldrig dåligt.

Här har vi Akon- Freedom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0