:)

bah, jag har inte haft tid till att uppdatera, heller ingen ork.. har inte haft något kul att skriva om liksom.
precis som nu., Helgen var väldigt lugn, var hos chrolle på lördagen, men stack hem redan vid halv ett.. var trött som fan..

Nu ska jag snart klä på mig igen och sen bege mig hem till jill, så ska vi betala 1000:- på resan till Costa Brava och efter det ska vi kolla Sverige-Kuwait Handbollsmatch på TV.
Alltid lika mysigt att sitta hos jill och snacka skit, och dumma sig! haha!

Skulle egentligen gjort lite körkortsteori idag, men får göra det imorgon istället. Men jag MÅSTE verkligen komma igång med det.. Annars vill inte min körlärare köra med mig mer! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0