Mr. Woodcock!

Sitter fortfarande fast i sängen här hemma, har ingen ork till att hitta på något.
Det har ju faktiskt varit en del på TV ikväll som varit kul att titta på, på så så vis har jag ju inte missat något haha!
Just nu kollar jag på Mr. Woodcock. Ganska rolig faktiskt!

Annars har jag ingenting kul att säga. Ska väl snart hoppa in i duschen så man blir lite fresh, orka raka benen också! det är nog det tråkigaste som finns, det är nästan att raka benen alltså! tar bara sån tid och sånt haha! och ändå måste det göras! Nä, jag ska nog först springa ner till Video Kalle och köpa en cola, sen back to bed och glo film..
Alltså, först köpa cola, duscha, glo film! PERFA!

Förresten, jag ska till Costa Brava!!!!!!!!!hahaha, ska nog bli en påminnelse ända fram tills jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0