sköntradig söndag!

Då var det söndag igen! vissa söndagar kan vara sjuukt sköna. Men idag är det jättetråkigt med söndag! Det beror antagligen på att jag bara var hemma igår. Vilket var skönt igår..
Menmen, man är ju "pigg" idag iallafall.. Inte bakis, det är ju en bra grej haha!
Så Idag vaknade jag vid elva tiden, sen drog jag upp till hästen, red honom i en timme.. han är full av energi just nu! Sjukt alltså! :D,

Imorgon är det skola igen ju! har faktiskt blivit bättre i skolan nu, tycker jag själv! haha. Men men, på onsdag beger ju sig mina föräldrar till Kanarieöarna! pardy hardy! nej skoja! ;p. men ska ha sexparty här på fredagen med några tjejkompisar! ska bli jättekul!

Nej nu ska jag nog ta och hoppa i duschen, josse och Rocky kommer nog inom snart och lämnar en film och min väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0