sorry dudes!

oops, har nog inte haft tid till att blogga igår, eller i förrgår. Eller tid och tid, jag har deckat i soffan båda dagarna, efter det har jag haft något att göra! eller iofs, i förrgår var jag ju i stallet, efter det minns jag inte vad jag gjorde.. Elelr så har jag fel om dagarna... Men iallafall, denna dagen kunde knappt börja sämre. Mamma kom in till mig 7.10 imorse, min buss går 7.20. Jag bara FAN! andra gången denna veckan, menmen, 5 minuter efter det ringer min körlärare "tjena tintin, det är Bengt, vi skulle ju köra idag"
"jaha" tänkte jag. Jag hade helt fått för mig att det var imorgon. Menmen! 500:- ryker där, bara för att jag förväxlar en jävla dag! wellwell, sånt som händer då & då.

Någon hade frågat mig varför jag ska bo på just Don Juan på Costa resan, Men det var för att vi inte vill ha helpension, man äter ju ändå inte lunch, då ligger man ju och steker på stranden, och sen är det godare mat på restaurangerna. Så där har du svaret;).

Nu har jag håla i en och en halv timme till. Men vi hörs ikväll när jag varit i stallet och så!
Byebye!


Detta är Don Juan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0