YES!

Jag är nog någon av dom sämsta på att uppdatera mitt på dagarna,. haha! sämstaXD! Men iallafall, skolan gick snabbt. Lyckades försova mig. men inte mycket alls! Jag ställer alltid klockan på 5.00, för att få vakna och känna "yes, en och en halv timme till"! Men imorse vakna jag till vid sju tiden och kände på mig att jag var tvungen att kolla klockan. Tur jag gjorde det, för jag hade nämligen bara stängt av alarmet när det hade ringt klockan 5! ibland lyckas jag göra så. Dock har det blivit ganska ofta nu för tiden. Men iallafall, så ställde jag alarmet på halv åtta, hade sovmorgon:D, men vaknade tio i åtta, då hade jag stängt av alarmet igen, Kommer dock inte ihåg det! :s, Men då flög jag upp och stack till skolan! :) .,

Efter skolan stack jag hem till Chrolle och spela Crash Bandicoot. Äntligen klarade vi den sista bossen. eller iallafall det vi trodde var sista bossen. Det visade sig sedan att där fanns ännu fler banor! gah! haha! Sedan stack jag hem. Gjorde lite körkortsteori och så! börjar få mer och mer gjort nu. Men det går mest åt helvete med delproven, det är ju skitsvårt:s,

wellwell.. nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. har dö tråkigt! Men klockan är ju åtta nu, så man kan ju börja tänka på refrängen och vara sjukt pigg imorgon i skolan, då jag går ända till halv fyra! och efter det ska jag göra en svenska läxa som jag missade, och efter det ska jag till hästen. Det lär nog bli en stressig dag! Men det gillar vi. Man blir så avslappnad när man sedan kommer till stallet!

Förresten, man blir bara på dåligt humör här hemma nu, mamma och pappa håller på att packa inför resan! JAG VILL JU OCKSÅ! dock inte långt kvar till Costa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0